Teatre musical de gran format

Campanya gràfica per a les produccions La Jaula de las locas i La tienda de los horrores produïdes per Nostromo Live. Gràfic - Editorial - Disseny - Maquetació i AAFF - Branding

Nostromo Live ha revolucionat el panorama del teatre musical a Barcelona i Madrid. La Jaula de las locas (2018) i La tienda de los horrores (2019) són dues superproduccions dirigides per Àngel Llàcer i Manu Guix.

A Minsk hem realitzat la imatge de campanya per a les dues produccions, d’acord amb la seva direcció artística, l’estètica i l’escenografia.

La tienda de los horrores

Minsk ha conceptualizat i dissenyat la imatge principal de la producció. Hem creat un logotip amb lletres a mida que adopten l’aspecte de planta carnívora, la gran protagonista de l’obra. També hem treballat en múltiples adaptacions: des del cartell fins al programa de mà, a més d’autobusos, opis, intervencions en estacions de tren i metro…

La Jaula de las locas

‘La Jaula de las locas’ va ser la primera gran producció del grup Nostromo Live. En aquesta ocasió, partint del disseny de la producció de Broadway, vam fer una adaptació personalitzada. Es tractava de mantenir l’essència del musical, tot i que amb la seva pròpia personalitat. Tota la campanya va adoptar el color fúcsia i la tipografia de neó a gran escala com a fil conductor. En aquest cas, també vam realitzar totes les adaptacions i aplicacions.